سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
ل

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با ذکر نکته که مراسم عاشورا دالان ورود انسان‌ها به مسیر کمال است، عنوان کرد: مکتب عاشورا انسان‌های زیادی را در طول تاریخ تربیت کرده است و کمک‌های زیادی به جامعه بشریت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در مراسم عزاداری حسینی روستای خورگو شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: مکتب امام حسین (ع) دارای تاثیرات زیادی روی تاریخ بشریت داشته است که باید به تبیین این پیامدها پرداخت.

وی با ذکر نکته که مراسمات عاشورایی دالان ورود انسان‌ها به مسیر کمال است، عنوان کرد: مکتب عاشورا انسان‌های زیادی را در طول تاریخ تربیت کرده است و کمک‌های زیادی به جامعه بشریت کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این نکته که مکتب امام حسین (ع) علاوه بر بعد انسان‌سازی، دارای ابعاد جامعه‌سازی و تمدن‌سازی است، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مکتب امام حسین (ع) حریت و آزادگی است به همین جهت در قلب آزادگان جهان نیز قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که باید تلاش کنیم ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) و قیام مبارکشان به گوش تمام جهانیان برسد، تشریح کرد: امام حسین (ع) صرف نظر از هر دین و اعتقادی، درس مهم آزادگی و جوانمردی را به بشریت داد و اعلام کرد اگر دین ندارید، آزاده باشید.

وی با ذکر این نکته که مکتب انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیز است، خاطرنشان کرد: مکتب عاشورا به ما آموخت که ظلم‌ستیزی و مبارزه با طاغوت یک اصل محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha